January 14, 2013

Drawing dedications + New portfolio teaser

Hace unos días envié a Madrid dos de los últimos libros "Ilusionaria 2" que me faltaba por dedicar y entregar. Eran para dos amigos que aprecio mucho, ¡por lo que fueron muy divertidas de dibujar!
Como veo que os gusta ver el proceso de mis ilustraciones, os pongo también el boceto de cada una para que veais el "making of" ;)
-------------------------
Some days ago I sent to Madrid two of the last children's book "Ilusionaria 2" I had to dedicate and deliver. They were for two friends I really appreciate so I had a lot of fun making these drawings!
I see you like to see the process of my illustrations, so I'm also uploading each drawing's sketch so you can see the "making of" ;)


Estos días estoy trabajando de lleno en mi nuevo portfolio, así que como extra os dejo un boceto de una de mis nuevas ilustraciones! Espero que os guste ^.^
----------------------
These days I'm working hard on my portfolio, so as a bonus I show you a sketch of one of my new illustrations! I hope you like it ^.^


No comments :

Post a Comment