May 30, 2013

Smile Gift

English  
Hi there! Today I'm showing you a new little illustration I made yesterday, which is very special to me because it's been a long time since I don't paint using a traditional technique.

It all started a few days ago, when I found a little pile of sketchbooks with old doodles and some of them were even unused. I was so excited that I felt an overwhelming desire to draw something and colour it right there on the paper (I used drawing pens and watercolour pencils).

The truth is I made this drawing for a present and that made me put even more enthusiasm, but the best thing is I have the feeling I'll be doing more of this illustrations from now on, it feels great creating them :)



Español 
¡Hola de nuevo! Hoy os muestro una pequeña ilustración que hice ayer, la cual es muy especial para mí porque hacía mucho tiempo que no pintaba usando una técnica tradicional.

Todo empezó hace unos días, cuando encontré un pequeño montón de libretas de dibujo que tenía con algunos bocetos viejos e incluso algunas sin estrenar. Me hizo tanta ilusión que sentí un impulso irrefrenable de dibujar algo y colorearlo sobre el mismo papel (usé rotrings y lápices acuarelables).

La verdad es es que este dibujo lo he hecho para un regalo y eso todavía me ha hecho ponerle más ilusión, pero lo mejor de todo es que tengo la sensación de que a partir de ahora haré más ilustraciones de este estilo, ¡me lo paso genial! :)

No comments :

Post a Comment