December 20, 2013

Disney Princesses fan arts vol. 4

And here are the last princesses of my Disney fan art collection!

Now I've drawn all the princesses but don't worry this isn't finished yet! Now it's time to repeat Ariel and Belle in a colorful style (they were the first ones and I made them just in black & white).

...And with them the collection will be complete ;)
-----------------------
¡Y aquí están las últimas princesas de mi colección de fan arts Disney!

Ahora ya he dibujado a todas las princesas pero no os preocupéis porque esto aun no se ha acabado! Ahora toca repetir a Ariel y Bella con este estilo más colorido (si recordáis fueron las primeras y las hice en blanco y negro)

...Y con ellas la colección estará completa
;)



This time I think not everybody will know who are they.. :P
Por primera vez creo que no todos sabréis quiénes son todas... :P


I confess "Brave" was the only movie I hadn't watched before starting drawing this collection but now I'm totally in love with this film and with Merida and the giant Elinor! xD
Reconozco que "Brave" era la única película que no había visto antes de empezar esta colección ¡pero ahora estoy totalmente enamorada de la película  y de Mérida y la gigante Elinor! xD



I hope you guessed this one! My favourite princess and the most beautiful for me: princess Aurora from The Sleeping Beauty
¡Espero que esta sí que la acertarais! Mi princesa favorita y personalmente la que encuentro más bonita de todas: la princesa Aurora de La Bella Durmiente


And the last princess is... The workaholic Tiana and her beloved frog prince, croac!
By the way, I've fallen completely in love with her dress while drawing it... *o*

Y la última princesa es... La super trabajadora Tiana y su amado príncipe rana ¡croac!
Por cierto, me he enamorado locamente de se vestido mientras lo dibujadaba... *o*

No comments :

Post a Comment