December 1, 2011

Winter is coming


English 
Hello again! 
This new illustration, "Winter is coming" (Does that title sound familiar to you? hahaha) is my way of welcoming the winter (I know the official date is december 21st but it's already so cold! haha) and I have used it as a new image for my web and Facebook page.
So from now on the "corporate image" will change often :)

I hope you liked it and stay tuned, I have another illustration to show you and I'll update my t-shirt store! :D


---------------------------------------------------


Español
¡Hola de nuevo! 
Esta nueva ilustración, "Winter is coming" (¿A que os suena el título? jaja) es mi manera de dar la bienvenida al invierno (ya sé que el día oficial es el 21 de diciembre pero es que yo ya tengo frío XDD) y la he usado como nueva imagen para mi web y página de Facebook.
Así que a partir de ahora la "imagen corporativa" irá cambiando a menudo :)

Espero que os haya gustado y seguid atentos, tengo otra ilustración más para enseñaros y habrá novedades en mi tienda de camisetas! :D

No comments :

Post a Comment