December 16, 2011

Forever 21 x Hello Kitty

Español
En esta ocasión la ilustración trata sobre una de mis grandes pasiones: la moda. 
A menudo me paseo por las tiendas únicamente para ver sus colecciones y coger sus catálogos (bueno vale, y también para comprar :_D)  

Hace unas semanas se anunció una colección especial de Hello Kitty para la firma americana, Forever21 y confieso que me encanta ese estilo dulce y vintage que tiene. En concreto me he enamorado de este jersey blanco (el cual por desgracia no ha llegado aún a Barcelona) y por eso es el protagonista de esta ilustración. He mantenido a la misma modelo que las fotos, me encanta su toque "retro-kawaii" :)
¿Cuál es vuestra pieza favorita de la colección?



English  
It's time to talk about on my biggest passions: fashion!
Quite often, I always like taking a walk around the shops just to see their collections or take their catalogues (ok, and also to buy new stuff :_D)


Some weeks ago, a special collaboration of Hello Kitty with Forever21 was announced and I confess I love the sweet vintage style of every piece. I've fallen deeply in love with this white sweater (that unfornately it's still not available in Barcelona) and that's why it's the highlight of this illustration. I've kept the same model as the photos because I think that "retro-kawaii" look she has is really cool :)


What about you, what's your favourite piece of the collection?

No comments :

Post a Comment